מכון-דרור-לוגו

תפריט

טיפול פסיכולוגי במרכז: מטפלים ופסיכולוגים מומלצים במרכז

מאת: רותי פרגר-מאור, פסיכולוגית חינוכית מומחית בכירה

תוכן עניינים

טיפול פסיכולוגי במרכז: הדרך שלך לשיפור החיים

יום רודף יום וכמעט כל אחד מאיתנו נרדף על ידי שדים אישיים מעברו. זה יכול להיות אירוע טראומטי בילדות, אפילו כזה שלא ייחסנו אליו חשיבות: חרם בגיל יסודי, דחייה של אהוב או אהובה, מילה פוגענית שנאמרה מאדם קרוב ועוד; וזה יכול להיות התמודדות עכשווית – זוגיות מורכבת, יחסים קשים עם בני משפחה, קריירה תובענית ודברים רבים נוספים.

ה"שדים" הללו יכולים לגרום לחיים שלנו להיראות אפרוריים, מדכאים ומלאים ייאוש, אך החדשות הטובות הן שזה ממש לא חייב להיות כך. פסיכולוגים מומלצים במרכז עשויים לסייע "לתפוס" את השדים, למצוא את המניעים שלהם ובתהליך מעמיק אף ללמד כיצד לנטרל אותם לגמרי.

טיפול פסיכולוגי במרכז

גם בגיל צעיר: פסיכולוג ילדים במרכז הארץ

אין צורך להמתין עד גילאי הבגרות כדי להתמודד עם שדי העבר הרובצים עלינו. להיפך, עדיף לטפל בקושי כבר כשהוא מתחיל להיווצר, זאת מפני שככל שהאירוע נחרט בנו יותר, כך הוא עלול ליצור 'צלקות' עמוקות יותר שיפגעו בנו לטווח רחוק יותר, וייתכן שיהיה קשה יותר לטפל בהן ככל שיחלוף הזמן.

על כן, מומלץ לברר עם ילדיכם, בגילאי תיכון, חטיבת הביניים ואף ביסודי, האם הם מרגישים שהם זקוקים לשיחות עם מישהו מקצועי שאינו חבריהם, אתם ההורים או היועצת החינוכית. כמו כן, יש לבחון לעומק את תשובות ילדיכם ולראות האם הם מתנהגים שלא כרגיל, וכן להיות קשובים למורה או לאנשים אחרים הרואים אותם מחוץ למסגרת הביתית.

כדי לפתור את הקשיים כבר מהשורש, פסיכולוג ילדים מומלץ במרכז יערוך בירור ראשוני ורגיש עם הילד והוריו ולאחר מכן ניתן להתאים סדרה של מפגשים שיהוו את הטיפול ההולם ביותר עבורו. עם הזמן, הילד יוכל לגבש זהות חזקה יותר, לחזק את הביטחון העצמי וכך להתמודד טוב יותר עם הקשיים העתידים לבוא.

הצעד הראשון לחיים טובים מתחיל כאן

לתיאום פגישה מקצועית עם המומחים שלנו, יש למלא את הפרטים הבאים:

פסיכולוגית מומלצת במרכז: עוד לא מאוחר לתקן

אף על פי שמומלץ לטפל בקשיים כבר עם הופעתם בגילאים צעירים, גם בגילאים הבוגרים ואפילו בגיל השיבה, עוד לא מאוחר לתקן ולהתמודד עם מה שנמנענו ממנו במשך חיים שלמים.

זכרו: כל יום שחלף מבלי שעברתם טיפול פסיכולוגי במרכז שיסייע לכם לחוש טוב יותר, הוא יום מבוזבז, ובידכם הבחירה להחליט אם גם היום הבא יהיה כזה.

גם אם עברו עליכם עשורים שלמים של קושי שהודחק, ברגע שתתחילו בתהליך של טיפול רגשי, תוכלו להרגיש תחושת שחרור הנלווית לתהליך המיטיב וכן לחוש בתוצאות שישפרו את חייכם, בכל יום ויום מעתה והלאה.

פסיכולוגים מומלצים במרכז

כיצד מוצאים פסיכולוגים מומלצים במרכז?

אם כבר החלטתם שברצונכם לקבל טיפול רגשי שיסייע לכם לחוש טוב יותר ולשפר את איכות חייכם, שימו לב לחמש ההמלצות העיקריות לבחירת פסיכולוגים מומלצים במרכז:

1. חפשו פסיכולוג מומלץ המצוי בקרבת אזור מגוריכם – דבר זה יוכל להקל עליכם לקבוע פגישות תדירות ולבצע תהליך טיפולי אפקטיבי יותר.

2. בקשו שיחה פסיכולוגית ראשונית כדי לבדוק האם המטפל מתאים עבורכם. בסופו של דבר, זהו האדם שבפניו תיפתחו וראוי שתרגישו איתו בנוח.

3. חפשו המלצות על מטפלים במרכז ברחבי הרשת. לעיתים תמצאו גם ביקורות אנונימיות של מי שלא רצו להיחשף, בדקו בצורה מקיפה לגבי איש המקצוע שעומד לטפל בכם.

4. יש לבחון האם הפסיכולוג שנבחר מופיע באתר פנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות והאם יש לו רישיון לטפל. אל תקלו ראש עם אנשים המתיימרים לטפל בכם ללא כל הסמכה והכשרה מתאימה.

5. תנו לטיפול סיכוי! בחירה במטפלים עשויה להיות קלה, אך ההתמדה בטיפול עד שרואים תוצאות – עלולה להיות קשה. לפחות בהתחלה, עולה הצורך להתמודד עם אירועים מהעבר וטראומות שאולי הייתם מעדיפים להמשיך ולהדחיק. מטפלים טובים יידעו לתת לכם כלים מתאימים להתמודדות, ובכל זאת, שיתוף הפעולה מצדכם הוא חשוב לא פחות.

פסיכולוג מומלץ במרכז

מקצועיות ללא פשרות: פסיכולוג מומלץ במרכז

לסיכום, במשך השנים הפך טיפול פסיכולוגי במרכז להיות פתרון כמעט הכרחי עבור כל מי שמרגיש שקשיים מסוימים מונעים ממנו את החיים שהיה רוצה לחיות.

אנו במכון דרור, קיבצנו שורה של אנשי מקצוע, פסיכולוגים מורשים ומומלצים מהשורה הראשונה, שיעמדו לרשות כל אדם הזקוק לטיפול ומחפש לערוך שינוי בחייו.

הפסיכולוגים של מכון דרור ניחנו לא רק במקצועיות גבוהה ובניסיון רב, אלא גם באנושיות, באוזן קשבת ובאמפתיה רבה. כך הספקנו לסייע כבר משנת 2008 ליותר מ-21,000 מטופלים מכל רחבי הארץ שהגיעו וממשיכים להגיע במיוחד למרכז כדי לעבור תהליך מרפא, מכיל ומעצים.

למידע נוסף ולקביעת מועד לטיפול פסיכולוגי במרכז – חייגו 03-3723067 או השאירו את פרטיכם באתר ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם.

Picture of רותי פרגר-מאור
רותי פרגר-מאור

פסיכולוגית חינוכית מומחית-בכירה עם ניסיון של 35 שנה באבחון, ייעוץ וטיפול בילדים, נוער ומבוגרים. מתוך שליחות אמיתית לעתיד טוב יותר של החברה הישראלית, רותי הקימה ב-2008 את מכון דרור לפסיכולוגיה וחינוך. בנוסף, רותי מעבירה סדנאות, הדרכות להורים ומורים ואף מנהלת בהתנדבות קרן תרומות בתחומי החינוך והרווחה.

רוצה לקרוא עוד?

מאמרים נוספים בנושא טיפול פסיכולוגי

טיפול פסיכולוגי אונליין
טיפול פסיכולוגי אונליין באינטרנט: טיפול רגשי בזום ובסקייפ מרחוק

פסיכולוגים רבים מאפשרים היום טיפולי אונליין, כלומר ללא הגעה פיזית לקליניקה. מלבד הנוחות והיכולת להתגמש בזמנים, יש לכך יתרונות נוספים כמו עלות נמוכה ואפשרות לפרטיות. עם זאת, טיפולי אונליין לא מתאימים לכל אחד.

המדריך המלא >>
טיפול פסיכולוגי לילד
טיפול פסיכולוגי לילדים: המדריך המלא על טיפול פסיכולוגי בילדים

ילדים בגילאי גן, בית ספר ואפילו נוער בוגר, מתמודדים מדי יום עם קשיים ולא תמיד משתפים בהם את הדמויות הבוגרות סביבם. יש להיות ערים לסימנים מסוימים העשויים להסגיר מצוקה המחייבת טיפול פסיכולוגי שיסייע לפתור אותה.

המדריך המלא >>
טיפול פסיכולוגי בגבעתיים
טיפול פסיכולוגי בגבעתיים: מטפלים ופסיכולוגים מומלצים בגבעתיים

מגוון מטפלים מומלצים, מקצועיים ובעלי מומחיות והסמכה בשלל תחומים, ממוקמים בגבעתיים ויכולים לסייע להורים וילדים במרכז באמצעות מגוון שירותים, ביניהם: אבחון מחוננים, אבחון דידקטי, אבחון פסיכודידקטי, ייעוץ וטיפול פסיכולוגי, הדרכות הורים ועוד.

המדריך המלא >>
טיפול פסיכולוגי מחיר
כמה עולה טיפול פסיכולוגי? מחיר ועלות של טיפול פסיכולוגי פרטי

מחירו של טיפול פסיכולוגי מורכב ממשתנים רבים, ביניהם רמת ההתמחות של הפסיכולוג, שנות הניסיון שלו ואפילו מיקום הקליניקה שלו. בנוסף, קיימים סוגים שונים של טיפולים אשר מכתיבים את משך התהליך, מה שמשפיע על המחיר.

המדריך המלא >>
ייעוץ פסיכולוגי
ייעוץ פסיכולוגי: המדריך המלא על שירותי ייעוץ פסיכולוגי בישראל

ייעוץ הניתן בידי פסיכולוגים מומחים במטרה לאבחן סוגיות פסיכולוגיות כמו בעיות התנהגות, הפרעות נפשיות, דימוי עצמי נמוך ומשברים אישיים, ובנוסף לספק תמיכה, להעניק טיפול פסיכולוגי במידת הצורך או להפנות לאנשי המקצוע המתאימים ביותר לטיפול בסוגיה.

המדריך המלא >>

הצעד הראשון לחיים טובים מתחיל כאן

לתיאום פגישה מקצועית עם המומחים שלנו, יש למלא את הפרטים הבאים: