מכון-דרור-לוגו

תפריט

טיפול פסיכולוגי בגבעתיים: מטפלים ופסיכולוגים מומלצים בגבעתיים

מאת: רותי פרגר-מאור, פסיכולוגית חינוכית מומחית בכירה

תוכן עניינים

חיפשת טיפול פסיכולוגי בגבעתיים ומצאת משפחה

מכון דרור לפסיכולוגיה וחינוך ממוקם בעיר גבעתיים ומאז 2008 נותן מענה ושירות פסיכולוגי לילדים, לבני נוער ולמבוגרים מכל הארץ. לאורך שנות פעילותו, המכון סייע ליותר מ-21,000 מטופלים.

בנוסף להישגים המרשימים, המכון מאופיין באווירה ביתית, מרגיעה ותומכת – הן בזכות המיקום של הקליניקה בבניין מגורים בגבעתיים, והן בזכות הצוות הטיפולי שרואה בסיוע לחברה הישראלית שליחות וגאווה.

במכון פועלים אנשי מקצוע מומחים ועתירי ניסיון, ביניהם פסיכולוגים ומטפלים מומלצים אשר הוסמכו לטפל במגוון רחב של צרכים, החל מלקויות למידה והפרעת קשב וריכוז, דרך טיפולים רגשיים והדרכות הורים ועד אבחון, ייעוץ וטיפול פסיכולוגי למחוננים ולהוריהם.

טיפול פסיכולוגי בגבעתיים

למה חשוב לקבל טיפול של פסיכולוג בגבעתיים?

טיפול רגשי בגבעתיים, קרוב לבית, הוא העוגן היציב שלך או של ילדך, בדרך להרגיש טוב יותר, לסגל כלים להתמודדות עם אתגרי החיים ולמצוא אוזן קשבת, בלי הצורך להרחיק יתר על המידה ממקום המגורים.

פסיכולוגית בגבעתיים עשויה לסייע לך לחוש ביציבות ובנינוחות לאורך הטיפול. בזכות העובדה שהקליניקה ממוקמת בשכונת מגורים בעיר, הטיפול הפסיכולוגי עצמו נעשה באווירה ביתית וקרובה.

הצעד הראשון לחיים טובים מתחיל כאן

לתיאום פגישה מקצועית עם המומחים שלנו, יש למלא את הפרטים הבאים:

טיפול פסיכולוגי לילדים ותמיכה להורים בגבעתיים

פסיכולוג ילדים בגבעתיים יוכל להגיע עם המטופל לתוצאות מקסימליות ככל שסדרת הטיפולים תהיה רציפה וללא דחיות ועיכובים, מה שקורה לעיתים באופן בלתי נמנע כאשר המטפל לא מצוי בקרבת הבית.

טיפול פסיכולוגי בגבעתיים, בסמוך לאזור המגורים, יוכל להבטיח שתקבלו את כל הסיוע שאתם זקוקים לו, בלי להתרחק מהבית ומהילדים ובלי לבזבז זמן יקר בנסיעה מחוץ לעיר.

פסיכולוג בגבעתיים

סוגי אבחונים שניתן לערוך אצלנו בגבעתיים

אבחון פסיכולוגי – נערך על ידי מומחים בפסיכולוגיה קלינית, פסיכולוגיה חינוכית ופסיכולוגיה התפתחותית בגבעתיים כדי להעריך את מנת המשכל והתפקודים הרגשיים וההתנהגותיים, וכך לאתר קשיים שונים ולתת המלצה מקצועית לטיפול.

אבחון דידקטי – נערך על ידי מאבחנות דידקטיות מוסמכות בגבעתיים במטרה לאתר תפקודים לימודיים הקשורים בעיקר בקריאה ובכתיבה. אבחון דידקטי (תפקודי למידה וזיכרון) על פי רוב מאפשר לאתר לקויות למידה שונות ולהתאים להן פתרון.

אבחון פסיכודידקטי – מבחן משולב של הערכה פסיכולוגית לצד הערכת תפקודי למידה וזיכרון, כדי לאתר את נקודות החוזק והחולשה ולמצוא מענה טיפולי שיתחשב בשתיהן ויביא את הנבדק לסיוע הן בפן הלימודי והן בפן האישי.

סוגי טיפולים שתוכלו למצוא אצלנו בגבעתיים

טיפול פסיכולוגי – סדרת טיפולים עקב מאורע ספציפי או באופן שגרתי, כדי להבטיח שהנבדק מקבל את הכלים שהוא זקוק להם בהתמודדות עם קשיי היומיום ומצליח להטמיע אותם בשגרת חייו באופן מיטבי.

טיפול קוגניטיבי התנהגותי – טיפול לפי שיטת CBT המתמקדת בזיהוי ושליטה במחשבות שעולות במוחו של הנבדק כתוצאה מאירועים שמתרחשים בחייו ומשפיעים על תחושותיו והתנהגותו.

טיפול רגשי – ניתוח הרגשות וההתנהגויות של הנבדק כדי לסייע לו להשתלט על אתגרים בחייו, כולל התמודדות עם הפרעות במצב הרוח, דיכאון, הפרעות אישיות, התמכרויות, הפרעות חרדה, פוביות שונות ועוד.

הדרכת הורים – הכוונה מקצועית של הורים במתן מענה לצרכים השונים של ילדיהם, תוך שימת לב להתנהגויות ורגשות הילד ולתגובה שההורה מספק עבורן. תהליך של הנחיית הורים יכול להתבצע בקבוצה כמו גם באופן פרטני.

פסיכולוגית בגבעתיים

התחלת טיפול פסיכולוגי אצל מטפלים בגבעתיים

תוכלו למצוא אצלנו שפע של מומחים, מטפלים וסוגי שירותים החל מאבחון, דרך ייעוץ וכלה בטיפול פסיכולוגי.

מכון דרור לפסיכולוגיה וחינוך מקבל לשורותיו את מיטב הפסיכולוגים והמטפלים בעיר גבעתיים, כולם מומחים בתחומם, בעלי ניסיון ועברו הכשרות ספציפיות לטיפול בילדים, בבני נוער ובמבוגרים עם שלל צרכים שונים.

אנו כאן לשירותכם! נשמח לעזור כדי לגרום לנפש להרגיש טוב יותר – בלי להתרחק מהבית.

למידע נוסף ולקביעת מועד לטיפול פסיכולוגי בגבעתיים – חייגו 03-3723067 או השאירו את פרטיכם באתר ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם.

Picture of רותי פרגר-מאור
רותי פרגר-מאור

פסיכולוגית חינוכית מומחית-בכירה עם ניסיון של 35 שנה באבחון, ייעוץ וטיפול בילדים, נוער ומבוגרים. מתוך שליחות אמיתית לעתיד טוב יותר של החברה הישראלית, רותי הקימה ב-2008 את מכון דרור לפסיכולוגיה וחינוך. בנוסף, רותי מעבירה סדנאות, הדרכות להורים ומורים ואף מנהלת בהתנדבות קרן תרומות בתחומי החינוך והרווחה.

רוצה לקרוא עוד?

מאמרים נוספים בנושא טיפול פסיכולוגי

טיפול פסיכולוגי אונליין
טיפול פסיכולוגי אונליין באינטרנט: טיפול רגשי בזום ובסקייפ מרחוק

פסיכולוגים רבים מאפשרים היום טיפולי אונליין, כלומר ללא הגעה פיזית לקליניקה. מלבד הנוחות והיכולת להתגמש בזמנים, יש לכך יתרונות נוספים כמו עלות נמוכה ואפשרות לפרטיות. עם זאת, טיפולי אונליין לא מתאימים לכל אחד.

המדריך המלא >>
טיפול פסיכולוגי לילד
טיפול פסיכולוגי לילדים: המדריך המלא על טיפול פסיכולוגי בילדים

ילדים בגילאי גן, בית ספר ואפילו נוער בוגר, מתמודדים מדי יום עם קשיים ולא תמיד משתפים בהם את הדמויות הבוגרות סביבם. יש להיות ערים לסימנים מסוימים העשויים להסגיר מצוקה המחייבת טיפול פסיכולוגי שיסייע לפתור אותה.

המדריך המלא >>
טיפול פסיכולוגי במרכז
טיפול פסיכולוגי במרכז: מטפלים ופסיכולוגים מומלצים במרכז

כדי להתמודד עם שדים מהעבר, קשיים בהווה או חששות מהעתיד – יש לפנות לטיפול פסיכולוגי מקצועי ועדיף בקרבת אזור המגורים. כמו כן, ישנם דגשים והמלצות שיכולים לעזור בבחירת פסיכולוג מומלץ או פסיכולוגית מומלצת לטיפול.

המדריך המלא >>
טיפול פסיכולוגי מחיר
כמה עולה טיפול פסיכולוגי? מחיר ועלות של טיפול פסיכולוגי פרטי

מחירו של טיפול פסיכולוגי מורכב ממשתנים רבים, ביניהם רמת ההתמחות של הפסיכולוג, שנות הניסיון שלו ואפילו מיקום הקליניקה שלו. בנוסף, קיימים סוגים שונים של טיפולים אשר מכתיבים את משך התהליך, מה שמשפיע על המחיר.

המדריך המלא >>
ייעוץ פסיכולוגי
ייעוץ פסיכולוגי: המדריך המלא על שירותי ייעוץ פסיכולוגי בישראל

ייעוץ הניתן בידי פסיכולוגים מומחים במטרה לאבחן סוגיות פסיכולוגיות כמו בעיות התנהגות, הפרעות נפשיות, דימוי עצמי נמוך ומשברים אישיים, ובנוסף לספק תמיכה, להעניק טיפול פסיכולוגי במידת הצורך או להפנות לאנשי המקצוע המתאימים ביותר לטיפול בסוגיה.

המדריך המלא >>

הצעד הראשון לחיים טובים מתחיל כאן

לתיאום פגישה מקצועית עם המומחים שלנו, יש למלא את הפרטים הבאים: